11 January 2012

Artis Dan Pemain Bola Malaysia Bergaduh Di Twiiter

korang tahu ke...gosip tentang seorang artis bergaduh gan pemain bola....di twitter...?Mesti ramai dah tahukan.....Pendapat akulahkan....kalau hal peribadi tak payah melepaskan perasaan di alam maya...buat malu jer....Dah tue masing2 bergaduh keluarkan kenyataan yang bukan-bukan.....Nie kiranya membuka pekung di dada hal peribadi....orang lagi mengutuk terhadap kita....Siapa sokong dengan pendapat aku? hihihi....Lagi satu kalau bergaduh dekat Facebook pun tak bagus....macam2 komen nanti di tulis oleh orang yang tidak kita kenali.....lagi panas hati kita....betul tak??...Jom! baca gosip pasal bergaduh di twitter nie....


 http://i.imgur.com/6a2E2.png

 Nampak’nya semakin menjadi jadi perang Twitter antara Rita Rudaini & adik ipar’nya, Zaquan Adha.
Yang menarik, Rita Rudaini sudah mula mendedahkan kelakuan adik ipar beliau yang di’dakwa tidak bermoral & kejam.
Melalui salah satu kenyataan Rita Rudaini melalui Twitter hari ini, Zaquan Adha di’dakwa pernah menjalin hubungan luar nikah bersama seorang gadis bernama M sehingga mengandung.
Suami kepada Ayu Raudhah itu kemudian di’khabarkan meminta supaya M mengugurkan kandungan beliau — dan salah laku Zaquan Adha ini sampai ke pengetahuan Rita Rudaini setelah gadis M itu sendiri datang mengadu kepada Aidil Zafuan. 
Susah juga sebenarnya kalau kisah keluarga sudah di’bawa ke dunia maya dan menjadi tatapan peminat satu Malaysia. Tulisan dan dakwaan Rita Rudaini masih ada jika anda ingin baca di Twitter.
Zaquan Adha dalam kenyataan kepada mStar Online meminta supaya Rita Rudaini berhenti melemparkan fitnah jahat sebegini kepada beliau dan menganggap ini sebagai satu cubaan memalukan individu yang di’kenali seperti diri beliau.

P/S: Cerita nie...aku Ambik dari ROTIKAYA tau...

2 comments:

●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
terima kasih kerana korang Ikhlas Memberi Komen...Lambat Atau Cepat...Cik Rose Akan terjah blog Korang...
Semoga kita sama - sama ikhlas berkawan di alam maya Bersama mahabbah cintaNYA
●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
"⎝⓿⏝⓿⎠JAZAKUMULLAH"⎝⓿⏝⓿⎠