25 December 2013

Cinta Tidak Di Restui..Akhirnya Johan Dan Lana Mengakhiri Perhubungan Mereka

Assalamualaikum....

Korang pasti dah tahu berita perpisahan yang di umumkan sendiri oleh Johan yang mengakui hubungan cinta mereka itu telah putus kelmarin kerana keluarga Johan tidak dapat menerima Lana Nordin.Menurut Johan, dia terpaksa akur biarpun masih sayangkan Lana namun terpaksa bertindak demikian demi memilih keluarganya...Apa boleh buat...tiada jodoh...kan...sabar jerlah Johan...


ohartis-lana-nordin-johan-as'ari

“Saya sebenarnya berat mahu melepaskan Lana. Tapi saya tidak mahu menyeksanya. Lebih baik, kami berpisah daripada terus menyeksa hati dan perasaan Lana.
“Keadaan saya cukup tersepit, umpana diluah mati mak, ditelah mati bapa. Syurga di bawah telapak kaki ibu saya. Jika pilihan saya tidak mendapat restu keluarga , saya anak derhaka.
“Saya minta maaf, Keputusan ini tentu melukakan hati Lana dan keluarga. Tapi saya terpaksa buat keputusan kerana tidak mahu terus memberi harapan kepada Lana.
“Saya bimbang harapan kami tidak kesampaian. Kami tetap berkawan selepas ini.” katanya ketika ditemui di Istana Budaya semalam.



Sebelum ini, nama Johan hangat diperkatakan kerana melamar Lana Nordin selepas 3 hari bertemu sedangkan dia kelihatan begitu rapat dengan penyanyi Shila Amzah. Pelbagai kenyataan yang dikeluarkan mereka, hinggalah Shila menjauhkan diri dari Johan dengan menyekat Johan daripada menghubunginya.

Sesuatu hubungan perlulah mendapat restu ibubapa...barulah kekal bahagia...

7 comments:

●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
terima kasih kerana korang Ikhlas Memberi Komen...Lambat Atau Cepat...Cik Rose Akan terjah blog Korang...
Semoga kita sama - sama ikhlas berkawan di alam maya Bersama mahabbah cintaNYA
●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
"⎝⓿⏝⓿⎠JAZAKUMULLAH"⎝⓿⏝⓿⎠