Wow! Pink Memikat Hati

Kalaulah ruang tamu rumah aku macam kat bawah...Alangkah bahagianya....hehehe...warnanya menyerlah memikat hati....Tak jemu mata memandang....I LIKE PINK...


♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

Jusco Baru Bukak Ipoh Perak

Bulan lepas aku gan famili kecik aku balik kampung gajah perak.Korang ingatkan yang aku sibuk2 nak balik kampung  hari khamis tue.....Kitaorang gerak ke ipoh hari jumaat..pagi-pagi lagi kitaorang gerak ke ipoh ada urusan pasal duit bukan duit aku hokey...duit mak mertua aku.Aku gan anak-anak tak ikut  dorang buat urusan,sementara menunggu dorang aku gan anak-anak tumpang rumah adik ipar kat ipoh......

Monyet nie di hasilkan dari belon....Memang besar tergantung di atas kat jusco Ipoh...

Budak dua orang nie sibuk main belon yang terbang kat dalam bekas tue...

Bersungguh-sungguh si kakak ketuk supaya belon tue terbang ....Kecian anak aku pakai selipar jepun jer hehehe...Kasut ada...lupa nak bawak ....
Dah penat ke cik kak Oi!!!...

Ibu nie...belum ready dah snap photo....bising si kakak...

Sorry ya...saya masam tak dapat nak join hehehe
Nie...mungkin syifa seronok ibunya snap gambar....

Nota: Memang besar jugaklah jusco dekat Ipoh....Siapa yang duk ipoh mesti dah pergi sanakan....Toiletnya cantik...kalah toilet jusco bukit tinggi hehehe...
♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

Lipstik Kologen Dari Dunia Herbs

Al-hamdulillah....akhirnya merasa juga aku nak pakai lipstik kologen nie....Pukul 2.00 lebih semalam van pos laju sampai....dan picit hon depan rumah aku.Anak-anak aku pulak seperti memahami "ibu barang ibu dah sampai" Sedangkan aku tidak pernah cakap dekat mereka hihihi....Kadang-kadang tue dialog anak-anak aku "ibu hadiah ibu dah sampai" dorang sudah biasa dengan van pos laju datang mesti dalam fikiran dorang hadiah ibu dorang dah sampai...kelakarkan....Yang panas hati driver van tue siap perli aku"Lipstik dah habis ke kak?"Aku jawablah dengan selembut-lembutnya padahal dalam hati panas membara "Biasalah perempuan dik....." hihihi...Aku nak ucapkan terima kasih kepada Blogger Lya  kerana bersusah payah order lipstik nie untuk aku....Lya..cik rose dah masukkan duit...malam tadi ya....nanti check okey..

Sorry ya...kotaknya dah barai...gara-gara syifa main dan berebut dengan abangnya....Kotak lipstik pun nak main..... budak-budak niekan...Betullah kata lya lipstik nie best....kalau bibir kering cepat elok....

♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

Petua Bau Badan

Hai! Selamat Pagi...Wah!! hari nie nenek nak bagi petua pulak...ada tak sesiapa yang badannya berbau...takpun pakwe badan berbau? Kurang menyenangkan kalau ketiak masam atau badan berbau....nak duduk dekat pun tak ingin rasanya....Dari jauh dah bau aroma yang kurang menyedapkan.....Aku pernah keluar dating dengan seorang mamak nie...bau badannya menusuk kalbu dan jiwa raga aku...(Bukan Cik hubby aku okey)...Mak Oiii!! memang tengit baunya...rasa mau pengsan kat dalam kereta...Sumpah!! hari tue sekali jer aku keluar gan mamak tue......


badan-berbau

1. Sebelum anda memulakan kerja, ambil sebiji limau dan belah dua. Kemudian sapu pada ketiak dan jika diamalkan selalu ketiak tidak berbau lagi.

2. Badan berbau amat memalukan. Cara mengatasinya, ambil beberapa kuntum bunga cengkih dan direndam sehingga kembang. Kemudian minum airnya tiga hari berturut-turut.

3. Ketiak hitam dan berbau amat memalukan. Cuba cara ini, campur sedikit kapur sirih bersama perahan limaunipis. Sapukan pada ketiak, setelah anda selesai mandi. Amalkan dan ketiak anda akan cerah dan tidak berbau lagi.

4. Bulu ketiak boleh dihilangkan dengan cara ini. Ambil 20 biji jintan putih dan sedikit kapur barus, gaul rata bersama dengan air perahan limau purut. Sapukan pada ketiak setelah bercukur, setelah disapu beberapa kali ianya akan berhasil.


Nota: Sesiapa badan berbau boleh amalkan....
♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

Comelnya Datuk Siti Kita Bertudung Litup..

Aku suka betul tengok Siti bertudung macam kat gambar kat bawah.Walaupun lehernya nampak sikit tapi terserlah keayuaan dan kecomelan wajahnya....Siti nie kalau bertudung stail Diana Amir mesti cantik...Itu  pendapat aku sahaja....

simplysiti star search
simplysiti star search
simplysiti star search
simplysiti star search
simplysiti star search
simplysiti star search
simplysiti star search
simplysiti star search
simplysiti star search
simplysiti star search
simplysiti star search

Gambar nie sewaktu dorang Ke KB Mall..... Pengunjung KB Mall pastinya teruja dengan kehadiran Siti Nurhaliza, David Teo, Khairul Fahmi dan Leuniey yang turun untuk uji bakat SimplySiti Star Search.
 " Dato’ Siti agak kecewa dengan mutu gadis-gadis Kelantan yang menghadiri ujibakat tersebut. Gadis-gadis yang ujibakat hadir memakai pakaian yang terlalu menjolok mata, rambut berkarat dan kelihatan gedik terlampau semasa ujibakat. Kemungkinan besar mereka teruja dapat berjumpa dengan Siti Nurhaliza.

Kredit:Abang Nara

Memo:Aku pernah cuba pakai tudung stail Diana Amir...tapi kenapa nampak cam tak sesuai gan aku hehehe......
♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

Tabiat anak suka koyak kertas

Anak korang ada tak tabiat suka  koyak kertas? si kakak gan syifa memang suka koyak kertas..pantang nampak kertas mesti koyak dan sepahkan satu rumah....Hari tue aku ada baca satu kes yang berlaku dekat Ipoh.Aku baca pun terkejut...mesti korang dah bacakan...





IPOH – Gara-gara mengoyak buku tanda protes kerana dihalang menghubungi ibunya, seorang murid sebuah sekolah agama swasta di Taiping terpaksa menahan azab kepedasan apabila didenda makan cili padi tanpa diberi setitik air.

Akibat denda itu, Ainul Aiman Hafiz Ainul Azizul Rahman, 10, dimasukkan ke Hospital Columbia Asia Taiping dan disahkan mengalami Acute Gastritis (gastrik) dan trauma terhadap makanan bercili.

Ibunya, Siti Erna Izura Abd Jamil, 32, berkata, niat untuk memberikan pendidikan agama kepada anaknya itu telah menjadi igauan ngeri kepada mereka sekeluarga.

Menurutnya, guru-guru di sekolah itu juga tidak memaklumkan keadaan anaknya yang mengalami asma selepas memakan cili itu kepadanya.

“Lebih memilukan, saya tidak dimaklumkan keadaan anaknya yang terlantar dua hari tanpa rawatan dan dibiarkan terbaring di katil asrama sambil menahan kesakitan.

“Keadaan itu diceritakan oleh bapa salah seorang pelajar yang kebetulan melihat Ainul Aiman Hafiz terbaring sambil menekan perut ketika mengambil anaknya di asrama itu,” katanya kepada Sinar Harian, di sini, semalam.

Siti Erna berkata, Ainul Aiman Hafiz juga enggan kembali ke sekolah berkenaan kerana masih trauma dan dia merasakan hukuman itu tidak sesuai bagi kanak-kanak kecil.

“Ketika lawatan guru-guru sekolah itu ke hospital ini, mereka mengaku ada memberikan cili padi dan menerangkan bahawa hukuman itu adalah biasa di sekolah berkenaan.

“Mereka maklumkan bahawa Persatuan Ibu Bapa dan Guru (PIBG) memberi kebenaran mengenakan hukuman tersebut dan mereka mengaku tersalah bagi hukuman kepada anak saya,” katanya.

Katanya, dia kecewa dengan sikap lepas tangan guru-guru sekolah berkenaan yang lambat memaklumkan kejadian itu kepadanya.

“Saya tergerak hati untuk menelefon sekolah, barulah mereka beritahu keadaan anak saya tidak mahu makan menyebabkan saya pergi mengambilnya dan barulah perkara ini terbongkar.

“Anak saya diwadkan selama empat hari bermula 15 April lalu. Laporan polis telah dibuat berhubung kejadian ini dan saya dinasihatkan oleh Kementerian Pelajaran Negeri untuk bertemu dengan Jabatan Agama Islam Perak (Jaipk) bagi mengadu perkara ini.

“Saya telah pergi ke Pejabat Pelajaran untuk tukarkan anak saya ke sekolah lain. Difahamkan ramai lagi murid dipaksa makan cili kerana ia telah menjadi hukuman biasa bagi sekolah itu,” katanya.

Memo:Tak patut buat camtukan...kesian kanak-kanak...nanti dorang takut nak belajar atau ke sekolah....

♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

Doktor Blogger "Dalam Nasi Lemak Kopi O"

Hai! Morning selamat berhari minggu untuk semua....Aku tak tahu pun yang blogger fames tue masuk tv 9 hari nie....Lepas lipat kain dan settle semua kerja rumah terus bukak tv 9....Sebelum tue pengacara 3 orang tue sembang-sembang tentang ada tetamu dari seorang blogger...Aku pun terus teruja ingin mengetahui siapakah gerangannya....Blogger Yang bergelar "Doktor Blogger" Sebelum Blogger Fames tue masuk Lagu Astrid di dendangkan terlebih dahulu...Si fizo sempat lagi buat tuju lagu untuk blogger tue....Aku rasa kelakar la pulak hihihi..

Lagu nie memang mencuit hati "Tentang Rasa"

Korang mesti kenalkan.....Best tengok gaya si fatin Liyana yang bersahaja melayan karenah 3 pengacara tersebut.Yang paling kelakar buat aku tergelak sakan Si Fizo...Soalan yang sama di anjurkan untuk FL yang membuatkan aku tergelak sampai cik hubby aku menegur....Siap tanya aku kenal ke? Aku jawab kenal....Dia seorang blogger yang fames dan memenangi award....dan bakal doktor....Bertuahkan siapa yang berjaya memiliki hati FL....



Biodata Fizo Omar
Fizo Omar.....Hensem kan.....

♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

Dira Tidak Dapat Promosi Filem Pertamanya

Kesian pulak dekat Dira...Kerana Kes hari tue....dia di larang oleh pihak produksi PrimeWorks telah memutuskan bahawa Dira Abu Zahar tidak dibenarkan terlibat untuk promosi filem Chow Kit yang bakal di tayangkan pada tanggal 3 mei...Dira juga berasa sedih kerana tidak mempromosikan filem pertamanya..

"Ini Adalah Filem pertama saya tetapi malangnya saya tidak terlibat dalam rangka promosi atas keputusan pengurusan studio berkenaan..."


Sinopsis Filem Chow Kit


Chow Kit mengisahkan sekumpulan kanak-kanak jalanan yang terbiar harus mengharungi kehidupan yang penuh dugaan di Chow Kit. Tetapi apabila Tika dirogol, mereka perlu bersatu untuk mencari keadilan dan jalan penyelesaian jikalau tidak, banyak lagi nyawa yang akan terkorban.

Sementara itu, seorang bekas ahli kongsi Chow Kit yang baru dibebaskan dari penjara berazam untuk memulakan kehidupan yang baru. Namun dia terjebak semula ke dalam kehidupan silamnya dan bersetuju untuk menjalankan satu tugasan terakhir.


Tetapi apabila tugasan tersebut menjadi huru-hara, dia mesti berusaha untuk memperbetulkan keadaan jikalau tidak, kebebasan yang baru dikecapi akan hilang begitu sahaja.







♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

Dalam Persahabatan

Renung-renungkanlah untuk kita menilai dalam erti sahabat


♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

Amalkan Membaca Surah Al-Waqiah

Malam tadi aku tengok Semanis Kurma...Ustazah ada bagitahu kalau amalkan surah Al Waqiah boleh murah rezeki....Aku pun godek2 kat google dan terjumpa ayat tersebut..Sebelum tue korang pastikan Solat 5 waktu,amalkan solat sunat dhuha,amalkan membaca surah Al waqiah setiap malam,sentiasa beristighfar ,berzikir dan selawat banyak2..kasihani dan hormati ibubapa....kalau semua tue boleh di laksanakan Insya Allah...kita semua  di murahkan rezeki oleh Allah....





♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

Mak Mertua Fasha Sandha Tidak Restui

Terkejut jugak aku baca kat M Star Online...Tentang fasha yang ibunya  jejai  tidak merestui  perkahwinan mereka....Macam dalam drama pulak hihihi
Kalau korang perasan ibunya Jejai tiada dalam majlis pernikahan anaknya tempoh hari, jom kita baca apa komen Fasha Sandha tentang hal itu....
Fasha Sandha & Rizal @ Jejai di majlis pernikahan mereka
 Fasha dan Jejai selamat bernikah dalam satu majlis sederhana pada 27 April lalu di Hotel Crowne Plaza Mutiara yang lalu.

Pada upacara akad nikah yang dihadiri kira-kira 250 tetamu itu, wakil keluarga Jejai yang kelihatan hanyalah bapanya sahaja sebaliknya ibu beliau iaitu Puan Sri Raja Noora Ashikin Raja Abdullah tidak berada pada majlis tersebut.

Situasi tersebut menimbulkan spekulasi kononnya keluarga lelaki tidak merestui perkahwinan berkenaan.
Pelakon Fasha Sandha yang baru mendirikan rumah tangga dengan Rizal Ashram Ramli (Jejai) enggan mengulas dakwaan kononnya perkahwinan beliau dengan anak bekas Menteri Besar Perak Tan Sri Ramli Ngah Talib itu tidak mendapat restu.

Fasha berkata, dia kini bahagia selepas seminggu bergelar isteri dan bersyukur kepada Allah kerana telah memberikannya seorang suami yang baik.

"Maaf saya tidak mahu mengulas mengenai perkara itu," ujarnya ringkas kepada mStar Online ketika ditemui di Sri Pentas semasa pelancaran drama bersiri Seindah Sakura di sini pada Khamis.
Fasha Sandha bersalaman dengan Tan Sri Ramli Ngah Talib( bapa mertua) mendapat restunya
 Dalam pada itu, bercakap mengenai kehidupannya sebagai isteri, Fasha berkata, dia masih belajar bagaimana ingin menjadi seorang isteri yang baik namun memberitahu sedang meniti hari bahagia.

Tambah Fasha, tidak sukar untuk menambat hati Jejai kerana suaminya itu adalah seorang yang ringkas dan tidak cerewet.

"Mungkin kami telah berkawan lama sebelum berkahwin jadi senang untuk memahami sikap dan kehendaknya. Bagaimanapun saya masih belajar untuk menjadi seorang isteri," ujarnya.

Sementara itu, Fasha berkata dia dan Jejai akan berangkat ke Pulau Redang, Terengganu pada minggu hadapan bagi meraikan bulan madu.
50+ Album Gambar Perkahwinan Fasha Sandha & Jejai


Note: Semoga Ibu jejai lembut hati menerima Fasha....Susah kalau ibu mertua tidak suka....lagi2 bila time raya takpun balik kampung....
♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

BEN ASHAARI : MAY 2012


Nak join klik jer banner kat atas tu..
 
Bloglist nie.... di anjurkan oleh blogger Fames kita "Ben Ashaari"
Dibuka sehingga jam 5 petang ni....

Saya nak berada dalam bloglist Ben Ashaari sebab saya suka entry anda...walaupun jarang komen...saya selalu jenguk blog anda...
Blog Ben ok tapi simple sangat..

♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

Bulan Madu Awal Dengan Scha

Tadi aku terbaca dalam kosmo....Destinasi bulan madu awal gan scha kat New York....Bestnya dorangkan...

Pasangan popular Ahmad Awaluddin Ashaari, 31, atau lebih dikenali sebagai Awal Ashaari dan Sharifah Nor Azean Syed Mahadzir Al-Yahya, 29, atau Scha telah memilih New York, Amerika Syarikat sebagai destinasi percutian bulan madu mereka.
Awal dan Scha bulan madu di New York
Awal Ashaari ketika mendedahkan perkara itu berkata, dia dan Scha sepakat untuk memilih New York kerana merasakan terdapat banyak lokasi menarik yang boleh dilawati di sana dan akan berbulan madu selama 10 hari.

“Pada mulanya kami mahu berbulan madu di Eropah dengan melawat beberapa buah negara di sana, namun disebabkan tempoh bulan madu kami agak singkat maka kami akhirnya sepakat untuk berbulan madu di New York sahaja.

“Perancangan untuk berbulan madu ke Eropah tidak dibatalkan dan mungkin kami hanya akan ke sana pada bulan Disember ini selama dua atau tiga minggu,” katanya ketika ditemui sewaktu melihat sebahagian kelengkapan perkahwinan mereka di Butik Atikah’s Songket di Taman Tun Dr. Ismail di sini semalam.

Setelah tiga bulan tertangguh, pasangan tersebut bakal bergelar suami isteri apabila diijabkabulkan dalam satu majlis yang akan berlangsung di Hotel Pullman, Putrajaya pada malam esok.
Awal dan Scha mencuba baju pengantin

♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

Terharunya Aku

Memang aku terharu membaca satu kisah seorang kristian memeluk Islam....Itu semua kehendak Allah...kepada hamba-hambanya....

Muallaf Pun Pandai Tutup Aurat Dengan Sempurna... Mereka Peluk Islam Sebab Nak Jadi Penganut Islam Sejati Sedangkan Kita Yang Nyata-Nyata Islam Tak Menghargai Ajaran Yang Dibawa Oleh Nabi Kita... Sama-Sama Kita Renungkan Kisah Ini...


Loo Jo Yee (sebelah kanan). Ada kisah menarik mengenai beliau. Mari kita kongsi cerita beliau.

Beliau tiada nama Islam kerana sekarang seseorang muallaf sudah tak perlukan tukar nama dengan nama Islam, dan hanya perlu ber 'binti' kan kepada Abdullah serta tak perlu tukar bangsa, maka namanya kekal Loo Jo Yee binti Abdullah.

Beliau telah masuk Islam ketika masih berusia 17 tahun, disebabkan di Malaysia mempunyai undang-undang untuk memeluk agama Islam bermula 18 tahun sahaja. Jadi, beliau terpaksa menangguhkan dulu permohonan.

Keluarga Jo Yee merupakan pengikut agama kristian yang kuat. Dan beliau bakal menjadi seorang paderi di sebuah gereja. Disebabkan itu, keluarga beliau sangat bantah hingga menganggap masuk Islam adalah sangat menghinakan bagi keluarganya.

Loo Jo Yee mendapat hidayah melalui dua peristiwa yang menarik.

Yang pertama adalah, beliau mempunyai ramai rakan-rakan yang beragama Islam. Oleh itu, mereka telah berdebat tentang agama masing-masing. Ketika itu, beliau bermatlamat untuk membawa rakan-rakan Islam untuk masuk agama Kristian.

Namun untuk berdebat dengan rakan-rakan, beliau telah mengkaji al-quran, membaca kisah Nabi Muhammad s.a.w dan mengkaji kemunculan Islam untuk mencari kelemahan Islam.

Semakin beliau mengkaji, semakin lama beliau mula tertarik dengan ajaran Islam. Beliau sendiri mengaku bahawa di dalam Bible banyak perkara yang telah diolah hingga menyimpang dari perkara sebenar.

Oleh itu, Jo Yee mengkaji Islam dengan lebih mendalam untuk mencari perkara yang sebenar. Dengan itu, beliau telah mendapat ketenangan jiwa ketika membaca al-quran. Itu adalah hidayah pertama Loo Jo Yee.

Peristiwa kedua yang membawa hidayah kedua beliau adalah ketika beliau menghidap mendapat penyakit thyroid di bahagian leher. Doktor mengesahkan 90% besar kemungkinan adalah penyakit tersebut. Beliau merasakan ini adalah penamat bagi kehidupan beliau walaupun masih muda.

Rakan-rakan Islam Jo Yee telah banyak 'encourage' beliau untuk cuba berdoa kepada Allah taala. Beliau cuba dengan menadah tangan, menangis dan hanya berserah kepada Allah.

Keesokan harinya, ketika beliau menjalani medical check-up, doktor mengesahkan penyakit itu bukan kanser. Disebabkan itu, beliau yakin dengan kuasa Allah taala dan pada waktu itu juga la beliau mengucap 2 kalimah syahadah. Subhanallah.. Allahuakhbar!

Loo Jo Yee berasa hiba kerana beliau berasa telah dipilih Allah untuk mendapat hidayah ketika berumur 17 tahun sedangkan remaja yang seusia beliau sibuk bersuka-ria hingga tersasar di jalan Allah.

Banyak dugaan yang beliau terima selepas bergelar muallaf, hingga dipulaukan rakan-rakan sendiri dan keluarga tercinta. Beliau sangat bersyukur kerana mendapat keluarga angkat di Ipoh yang mengambil berat terhadap beliau. Jo Yee berharap selepas ini dia berpeluang untuk berdakwah kepada remaja-rakan yang seusia dengan cara tersendiri.

Download Video : http://hotfile.com/dl/142475124/8f765fc/

♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

Wordless Monday

Smile Be Happy!!! Besok Cuti Buruh....Selamat bercuti!!!

♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

segmen by Cik Buaya : follow rakan blog sambil menang topup

Klik banner untuk join.

♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

Tip Hilangkan Mengantuk

Ada tak sesiapa yang pernah rasa mengantuk di pejabat atau time belajar tak pun mengadap komputer? Lagi-lagi kalau waktu malam sebelum tu  tengok bola atau kerja terlalu banyak menyebabkan kita lewat tidur... Nak ke korang tidur di tempat kerja atau time belajar?nanti  terkantoi ngan bos atau cikgu malu pulakkan.....Kat bawah nie ada tip hilangkan mengantuk hihihi...Semoga korang tak mengantuk di tempat kerja atau time belajar....


67120 wanita mengantuk thumb 300 225 Tips : Cara Hilangkan Rasa Mengantuk Di Tempat Kerja/Belajar



  1. Hampiri kawasan bercahaya 
    Sekiranya terlalu mengantuk korang boleh la mencari tempat yang terang contohnya pergilah ambil cahaya matahari dekat tepi tingkap.  Dapatlah menyegarkan mata kita yang mengantuk tu. 
  2. Basuh muka
    Selalunya ini lah perkara pertama yang terlintas bila korang mengantuk kan? Tapi orang pompuan mesti pikir 2-3 kali nak cuci muka. Biasa la kalau g ofis mesti make up kan, takkan la nak basuh make up camtu je tapi cara ini sangat berkesan.
  3. Wangian aromaterapiMinyak wangi atau wangian aromaterapi juga dapat menguragkan rasa mengantuk. Bau-bauan yang segar dipercayai dapat meransang deria bau sekaligus mengurangkan rasa mengantuk anda. Antara bauan yang sesuai adalah ‘mint’ dan lemon.
  4. Dengar muzik/radio
    Muzik juga boleh menghilangkan rasa mengantuk . Ada beberapa jenis bunyian ataupun muzik dikatakan meransangkan dan meningkatkan kewaspadaan serta ketajaman minda. Jangan lah pulak korang dengar muzik yang buatkan korang terlena pulak. So, tak salahlah kalau korang bekerja sambil dengar muzik/radio asalkan tak buat korang leka sampai tak buat kerja. Tapi ni tak sesuai buat korang yang masih belajar, takkan lah cikgu mengajar di depan korang nak dengar muzik pulak kan.
  5. Senaman ringan
    Cara ni paling berkesan rasanya, senaman ringan maksudnya korang gerakkan anggota badan cam kaki dan tangan. Cara paling mudah turun naik tangga, sure hilangkan rasa mengantuk.

♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

Hari Nie Baru Dapat Online

Hai!...rindunya dekat korang semua....dua hari aku tak dapat bukak tenet gara2 tenet problem kat pencawangnya....aku tak tahu pulak pencawang yang mana...mungkin kelana jaya ke aku tak pasti....huhuhu memang rindu betul gan korang....Korang mesti  rindu jugak kat aku (perasan!!!).....hihihi...Cik hubby aku pulak asyik perli jer....sebab aku tak dapat bukak blog....(Dalam hati sabar jer....)

  Aku sajer letak pic gedik aku....


Besok aku mungkin kejap kot aku online....Dalam pukul  12.00 hubby aku ajak balik kampung kat Perak....Ibu mertua aku bising dah lama tak balik kampung.....Mungkin kejap lagi aku terjah blog korang okey.....

Note: Kalau dah jadik blogger nie...dua hari tak dapat bukak blog pun rasa tak senang duduk hihihi....Yalah...aku tidak dapat tahu isu-isu terkini....dan peristiwa yang  berlaku di sekeliling kita....Korang pun rasa cam aku jugak ke?






 


♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

Telatah Syifa Di dalam Kereta

Hari nie lambat aku publish entry....sorry ya kawan-kawan...blog korang pun aku tak terjah hihihihi....sibuk melayan telatah syifa yang makin cerdik dan lasak...Aku bukak blog pun kejap-kejap....di sebabkan syifa pun ingin mengetuk keybord dengan jejarinya...

Jom! layan gambar syifa di dalam kereta semasa kitaorang keluar hari ahad hari tue...

Sibuk si syifa nie nak pegang stereng kereta...waktu nie...abahnya membeli barang...sementara menunggu...syifa lepak kat stereng kereta jap...

Bila besar boleh belajar kereta...bawak abah dan ibu...

Senyum seorang anak membuatkan hati seorang ibu sejuk...



Akhirnya senyum menunjukkan giginya yang baru nak tumbuh hihihi


Mood: Hari nie aku memang malas tak tahu kenapa hihihi....Biasalah perempuan...mesti ada time moodykan....
♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

" segmen : tambah follower tambah kawan "


Due-30 ApRiL 2012
JoM JoiN Ramai2..
SaLaM PerkenaLan Dan sesiapa rasa ingin menambah followers anda joinlah sekali

tag

Izan,Ibu aqil

♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

 
This Template Was Made & Design With Love By Cik Rose Cute. All Right Reserved To Me.